Regulamin systemu TravelSocial.pl
I. Definicje:
Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
- Dni Robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, do której stosuje się̨ przepisy o osobach prawnych, prowadząca we własnym imieniu działalność́ gospodarczą lub zawodową, a która dokonuje lub zamierza dokonać zakupu Usług lub za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Konto – indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu Internetowego.
- Okres Rozliczeniowy – ściśle określony przedział czasowy, w ujęciu miesięcznym, liczony od dnia zawarcia Umowy, za który dokonywane są rozliczenia za korzystanie z Usług.
- Operator Płatności – podmiot obsługujący system umożliwiający dokonywanie płatności elektronicznych. Szczegółowe dane dotyczące Operatorów Płatności oraz zasad dokonywania płatności znajdują się w zakładce “Regulamin płatności elektronicznych”.
- Płatność cykliczna – pozwala na regularne obciążanie rachunku Klienta kosztami Usługi, poprzez kartę płatniczą bez konieczności wykonywania przez niego transakcji w systemie Operatora Płatności.
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Rejestracja – procedura zakładania Konta.
- Sklep Internetowy – prowadzona przez Sprzedawcę, na zasadach określonych w Regulaminie, platforma on-line, na której Sprzedawca prowadzi działania informacyjne i marketingowe, o charakterze otwartym, dostępna w domenie www.travelsocial.pl
- Sprzedawca media4web.pl Łukasz Wieczorek (prowadzący działalność gospodarczą pod swoim imieniem i nazwiskiem), ul. Batalionów Chłopskich 12/52, 94-058, Łódź, NIP: 7272618893, REGON: 100279542.
- Umowa – umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług lub sprzedaż Towarów.
- Usługi – usługi znajdująca się w ofercie Sprzedawcy w Sklepie Internetowym np. pakiety usług.
- Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia, korzystająca z Usług.
II. Postanowienia ogólne
- Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu i jego akceptacji.
- Usługa może zostać zrealizowania na rzecz Klienta lub innego wskazanego przez niego Użytkownika.
- Upoważnienie osoby trzeciej (Użytkownika) do skorzystania z Usługi jest możliwe wyłącznie w sytuacji gdy osoba ta godzi się na skorzystanie z Usługi, akceptuje Regulamin i warunki Umowy. W razie upoważnienia osoby trzeciej do skorzystania z Usługi uprawnienia i obowiązki Klienta przewidziane w Regulaminie odnoszą się także do Użytkownika, w szczególności w zakresie kontaktu ze Sprzedawcą, ustalania zasad współpracy.
- Klient, o którym mowa w ust. 2 ponosi odpowiedzialność za działania Użytkownika, w szczególności ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą względem Sprzedawcy i osób trzecich.
- W imieniu Klientów będących osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, ale mogącymi we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania Umowę zawrzeć może osoba, która posiada stosowne umocowanie.
- Klient może dokonać zakupu Usługi wymagającej Płatności cyklicznej wyłącznie dokonując Rejestracji.
- Rejestracja jest bezpłatna dla wszystkich Klientów.
- Klienci dokonują Rejestracji za pomocą odpowiedniego formularza rejestracyjnego poprzez podanie wyszczególnionych w nim danych.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany w nim adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia Rejestracji.
- Klient uzyskuje dostęp do Konta w Sklepie Internetowym po podaniu loginu lub adresu e-mail oraz hasła (Logowanie).
- Klientowi nie wolno korzystać z Kont innych Klientów oraz udostępniać Konta innym osobom, z wyjątkiem przypadków udostępnienia Konta osobom należycie umocowanym przez Klienta do działania w jego imieniu.
- W przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych, Sprzedawca nie ma obowiązku realizowania zamówienia.
III. Ceny i płatności
- Zakup Usług i Towarów następuje według cen przewidzianych wskazanych w Sklepie Internetowym w momencie składania zamówienia przez Klienta.
- Ceny Usług i Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym:
a) stanowią ceny brutto, obejmujące podatek VAT; - Klient dokonuje płatności poprzez dokonanie przelewu elektronicznego za pośrednictwem Operatora Płatności.
- Za zakupioną Usługę Klient dokonuje płatności z góry, na zasadach wskazanych w specyfikacji Usługi wskazanej w Sklepie Internetowym.
- Jeżeli ze specyfikacji Usługi wskazanej w Sklepie Internetowym wynika, że płatność za Usługę odbywa się na zasadach Płatności cyklicznej, Klient dokonuje Płatności cyklicznej z góry, w pierwszym dniu danego Okresu Rozliczeniowego.
- Klient dokonując zakupu Usługi, o której mowa w ust. 6 powyżej, wyraża zgodę na dokonywanie Płatności cyklicznej według zasad określonych w Regulaminie oraz regulaminie płatności cyklicznych.
- Anulowanie Płatności cyklicznej przez Klienta w trakcie trwania Umowy nie oznacza rozwiązania Umowy i nie powoduje wstrzymania naliczania należności za Usługi.
IV. Zamówienia
- W celu złożenia zamówienia na określoną Usługę lub Towar, Klient wybiera opcję „Dodaj do koszyka” lub „Kup” w Sklepie Internetowym. Następnie przechodząc do zamówienia Klient wybiera opcję „Kupuję i płacę”.
- Po przekazaniu Sprzedawcy zamówienia Klient zostaje przekierowany na bezpieczną stronę internetową Operatora Płatności, na której uiszcza opłatę za dany rodzaj Usługi lub Towaru, zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie, regulaminie płatności cyklicznej i cennikiem dostępnym w Sklepie Internetowym.
- Po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności za wybrane Usługi, Sprzedawca potwierdza niezwłocznie Klientowi fakt otrzymania zamówienia.
- Z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę płatności (lub pierwszej płatności w przypadku płatności powtarzalnych) dochodzi do zawarcia Umowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Umowa zostaje zawarta na warunkach wskazanych w Regulaminie oraz w specyfikacji Usługi wskazanej w Sklepie Internetowym. W razie wystąpienia niezgodności pomiędzy Regulaminem i specyfikacją w Sklepie Internetowym zastosowanie w tym zakresie ma specyfikacja.
- Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
V. Korzystanie z usług i towarów
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w celu realizacji Usługi nie wymagającej osobistego spotkania mailowo na adres info@travelsocial.pl .
- Sprzedawca ma prawo do zaprzestania świadczenia Usług na rzecz Klienta (ze skutkiem natychmiastowym), przed upływem okresu ważności Usług w przypadku stwierdzenia działania Klienta na szkodę Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego poprzez upublicznianie, nielegalne rozpowszechnianie, kopiowanie bez zezwolenia, odsprzedawanie i modyfikowanie chronionych prawami autorskimi Materiałów – po uprzednim wezwaniu Klienta drogą e-mailową do zaprzestania i ew. usunięcia skutków powyższych działań.
- Wezwanie do zaniechania naruszeń jak i oświadczenie o zaprzestaniu świadczenia Usług dla swej skuteczności wymagają przesłania Klientowi droga e-mailową, na podany przez niego w formularzu zamówienia, adres e-mailowy.
- W przypadku zaprzestania świadczenia Usług z ww. powodów, Klientowi nie przysługuje zwrot wniesionych opłat.
VI. Czas realizacji
- Czas realizacji usługi zależny jest od udostępnienia odpowiednio dostępów do konta google klienta GMB, konta firmowego fanpage facebook klienta. Zależy też od tego czy klient posiada takie konta czy zleca sprzedawcy utworzenie takich kont na potrzeby kampanii reklamowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo czasu zintegrowania usługi nawet do 30 dni, zakładając, że kupujący przekaże odpowiednio wszelkie informacje dostyczące kont.
- W przypadku, jeżeli kupujący nie przekaże sprzedającemu odpowiednich danych dostępowych lub nie udzieli odpowiednich uprawnień do usług FACEBOOK lub GOOGLE, sprzedający może odmówić realizacji usługi z braku możliwości jej realizacji.
- Sprzedawca jest uprawniony do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym w przypadku uporczywego naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu oraz w przypadku, gdy Użytkownik narusza powszechnie przyjęte normy zachowania i obyczaje.
- W razie czasowego braku możliwości świadczenia Usług przez Sprzedawcę, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta drogą mailową. Jednocześnie Sprzedawca poinformuje o przyczynie braku możliwości świadczenia Usług oraz o czasie jego trwania. W takim przypadku Umowa zostaje przedłużona odpowiednio o ww. czas braku możliwości świadczenia Usług przez Sprzedawcę.
- Klient ma prawo do wypowiedzenia lub zawieszenia wykonywania Umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu lub zawieszeniu wykonywania Umowy powinno zostać przesłane, pod rygorem nieważności, drogą mailową:
a) Klient na adres e-mail Sprzedawcy: info@travelsocial.pl;
b) Sprzedawca na adres e-mail Klienta wskazany w formularzu zamówienia. - Oświadczenie Klienta o wypowiedzeniu lub zawieszeniu wykonywania Umowy powinno jasno wskazywać, czy jego celem jest wypowiedzenie czy też zawieszenie Umowy oraz powinno zawierać opis sytuacji będącej podstawą jego złożenia. Dodatkowo oświadczenie o zawieszeniu wykonywania Umowy powinno wskazywać czas zawieszenia uzasadniony okolicznościami danego przypadku.
- Wszelkie oświadczenia woli kierowane na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres e-mailowy, uważa się za skutecznie doręczone. W przypadku zmiany adresu emailowego w trakcie trwania Usługi, Klient zobowiązany jest do jego wskazania, w przeciwnym razie ostatnio podany adres uznaje się za prawidłowy.
- Niezależnie od przypadków wskazanych w niniejszym paragrafie, strony Umowy mogą w każdym czasie zgodnie postanowić o jej rozwiązaniu lub zawieszeniu wykonywania.
VII. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące zamówionych Towarów/Usług powinny być zgłoszone Sprzedawcy drogą e-mailową na adres: info@travelsocial.pl .
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć swój adres e-mail oraz dokładnie opisać zaistniały problem.
- Klient powinien zgłosić reklamację Usługi niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
- Sprzedawca nie później niż w terminie 30 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na zgłoszenie żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej Klienta, podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- Zgłoszenie reklamacyjne uznaje się za przyjęte przez Sprzedawcę, jeżeli odpowiedź na reklamację nie nastąpi w terminie zastrzeżonym w ust. 3.
- W stosunkach pomiędzy przedsiębiorcami rękojmia za wady fizyczne i prawne rzeczy jest wyłączona.
VIII. Odstąpienie od umowy
- Obowiązuje miesięczny termin wypowiedzenia umowy. Wypowiedzenie umowy należy przesłać na adres info@travelsocial.pl.
IX. Postanowienia końcowe
- Treść Regulaminu dostępna jest w Sklepie Internetowym, powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem Umowy.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły, bez jakichkolwiek zakłóceń, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Klientów lub osób trzecich w struktury systemów informatycznych obsługujące Sklep Internetowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
- Klient zobowiązany jest śledzić na bieżąco ewentualne zmiany w Regulaminie.
- Wszelkie spory mogą być rozstrzygane w drodze polubownej lub sąd powszechny.